Mentiders públics. Ara l’ABC (2)

Clica aquí para la versión en castellano

M’he proposat denunciar, sempre que pugui i dins les meves humils possibilitats, tota mentida pública que tingui intencionalitat de provocar actituds o opinions esbiaixades. Ara mateix acabo de modificar el meu post sobre l’actuació policial a València perquè han aparegut dubtes sobre l’autenticitat de la imatge que he posat i m’estimo més reconèixer la possible falsedat que no contribuir a difondre la mentida.

Ara li tocaria al periòdic ABC fer el mateix. Els professors de l’Institut Lluis Vives de València denuncien la notícia publicada el 18 de febrer segons la qual els professors instigaven els alumnes a anar a les manifestacions prometent-los l’aprovat a l’assignatura si ho feien.

Si això és cert i tal com senyala el diari ho diu la policia i la inspecció d’educació, que es procedeixi contra aquests professors per tal que siguin sancionats. Si no és cert com denuncien els mateixos professors i és un invent del diari per donar una imatge esbiaixada de la realitat, que es procedeixi contra el diari per falsedat en la informació i per vulnerar el dret fonamental a una informació veraç.

Em temo que no ho faran i que, simplement deixaran anar la cagadeta, perquè mica en mica la merda es faci més grossa. Tan de bo m’equivoqui i algú actuï per imposar el seny

Galería | Esta entrada fue publicada en Calidad democrática, Riesgos de la democracia. Guarda el enlace permanente.

Responder

